ציוד משרדי – איפה כדאי לקנות?

מערכת שורש  טז שבט, תשעו  1/26/2016

לא רק שאנחנו זקוקים לאספקה ראשונית של ציוד משרדי כדי להתחיל לעבוד, אנחנו צריכים אספקה שוטפת של ציוד כזה
.......................

ציוד משרדי – איפה כדאי לקנות?

מקומות לרכישת ציוד משרדי

אין ספק שציוד משרדי הוא בגדר הכרח עבור כל בית עסק באשר הוא, שכן זהו הבסיס לכל עבודה שהיא. נייר למדפסת הוא קריטי להדפסת מסמכים עסקיים, כלי כתיבה הם הכרחיים לצורך תקשורת טובה בין העובדים לבין עמיתיהם, לקוחותיהם ושותפיהם, וללא ריהוט משרדי נעבוד כולנו על הרצפה, ללא תשתית מתאימה ונוחה. אם כן, לא רק שאנחנו זקוקים לאספקה ראשונית של ציוד משרדי כדי להתחיל לעבוד, אנחנו צריכים אספקה שוטפת של ציוד כזה, כדי שנוכל להמשיך ולהתמקד בעבודה. יחד עם זאת, חנויות של ציוד משרדי הן לרוב רחוקות מהמשרד, וגם אם נחליט לצאת למסע, סביר להניח שנצטרך לבזבז זמן יקר בחנות, נסחב שקיות ואולי אפילו נשלם קצת יותר מאשר ברכישה דרך אמצעי אחר. אז מה הן החלופות הקיימות לרכישת ציוד משרדי ואיפה הכי נכון לקנות אותו?

 

דרך הטלפון או דרך האינטרנט

היתרון המשמעותי של חנויות ציוד משרדי הוא בכך שהן מאפשרות לנו להרגיש את המוצרים, לראות אותם בעיניים ולהחליט מה הכי מתאים לנו. יתרון זה אינו קיים כאשר מבצעים הזמנה טלפונית למוקד המכירות של אחת הרשתות המתמחות באספקת ציוד משרדי, ובוודאי שאינו קיים ברכישה דרך האינטרנט. מצד שני, גם באינטרנט נוכל לראות תמונות של כל ציוד משרדי שבו נחשוק, כך שגם אם אין לנו אפשרות למשש את המוצרים בעצמנו, עדיין נוכל לראות מה בדיוק אנחנו קונים. למוקדים העסקיים של רשתות ציוד משרדי, וכן לחנויות מקוונות שמאפשרות לנו לרכוש מוצרים מרחוק וללא המתנה לנציג שירות, יש יתרונות אחרים. למשל, ההזמנה דרך מוקד או אתר אינטרנט חוסכת את זמן ההליכה אל החנות ואת השיטוט בה, את התור בקופה וגם את סחיבת השקיות חזרה אל המשרד. אין ספק שמדובר בחיסכון משמעותי של זמן ושל מאמצים.

 

הפרשי מחירים

רכישת ציוד משרדי דרך האינטרנט או הטלפון יכולה, במקרים רבים, גם לחסוך כסף. רשתות וחנויות מקוונות שפונות לבעלי עסקים עשויות להציע מחירים אטרקטיביים ללקוחות העסקיים, וזאת משום שמדובר בלקוחות אשר מבצעים הזמנות גדולות יותר בכל פעם. חשוב להבין שבמקרים רבים תידרשו ברכישה מקוונת או טלפונית לבצע הזמנה גדולה יחסית, כדי ליהנות מהמחיר, ולכן מומלץ שתשקלו האם אתם זקוקים לכמות גדולה של ציוד משרדי, אשר תצדיק גם את עלות המשלוח, או שמא עדיף לכם לגשת בעצמכם אל החנות הקרובה, ולרכוש באופן עצמאי בדיוק את מה שאתם צריכים.